Webdesign
Webdesign of webdesigner nodig? We bieden een website/webshop aan de scherpste prijs. Met een formule dat het beste bij u & uw bedrijf past.
Daarbij krijg je niet alleen een mooi design. Ook een goede SEO ondersteuning. Want zeg nu eens zelf. Wat ben je nu met een website/webshop dat niet vindbaar is?
De volgende troeven haal je in huis als je met ons in zee gaat.
Responsive
Een website dat zich aanpast aan ieder toestel. Zowel Pc, Tablet als SmartphoneSEO Ready
Goede vindbaarheid in Google & andere zoekmachines. Ook keuze uit een campagne.Page Builder
Een CMS systeem dat gemakkelijk zelf te beheren is. Goed aanpasbaar.24/7 Support
We bieden daarin tegen een 24/7 email support aan & een 99% uptime garantie.
Ieder Webdesign is uniek. Iedereen kan websites maken. Maar waar het nu echt om draait is hoe je die website opbouwt! Denk aan SEO, optimalisatie voor Google en andere zoekmachines, makkelijk te gebruiken door uw klanten, snel geladen, up to date. Ons Webdesign bied dit alles! En er is nog meer! Want door de jarenlange ervaring en kennis kunnen we u perfect helpen bij een top website, van het ontwerp tot aan de mogelijkheden op de website. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief, een actie gekoppeld aan facebook en twitter, maar ook het automatisch plaatsen van nieuwsberichten op je social media. Ook daar helpen we u bij.
Op zoek naar Webdesign Professionals? Werk Met Ons!
Steeds meer bedrijven en organisaties zijn te vinden op internet. Een verstandige zet, want een groot aantal mensen raadpleegt internet als belangrijke bron van informatie. Op internet vindt u uw potentiële klanten: Of u nu iets wil verkopen, meer leden wil werven of geïnteresseerden wil informeren.
Wenst u een eigen website voor uw bedrijf of vereniging ? Of wenst u een website voor een evenement dat u organiseert ? Dan bent u bij mij aan het juiste adres!
Ik ontwerp uw website tegen een eerlijke prijs. Een eenvoudige website met een heel duidelijke structuur en een overzichtelijke navigatie. Een website waarop de bezoeker onmiddellijk vindt waarnaar hij op zoek is.
Hosting
Om uw site online te zetten moet u een abonnement nemen bij een hostingfirma. Voor de hosting werk ik samen met ONE.COM. Voor meer informatie over de prijzen klik hier!
Nog vragen ? Of meer informatie nodig ?
Webdesign prijs
Waarom zou u 2000 euro of meer betalen voor een website, als u er al 1 kan hebben voor 850 euro? Hebt u er misschien al vaker over gedacht om een eigen website te laten ontwerpen ? Het enige wat u tegenhield was waarschijnlijk de prijs.
Een eigen website hoeft echter helemaal geen stukken van mensen te kosten! Ik ontwerp uw website tegen een eerlijke vooraf afgesproken prijs. Dus helemaal geen verrassingen achteraf!
Gedurende 3 maanden heeft u tevens ook recht op gratis onderhoud van uw website. Na deze periode kan dit tegen een uiterst voordelig tarief. Doordat ik geen huisbezoeken doe, kan ik de prijs laaghouden. Alles wordt via mail of eventueel telefoon afgesproken. Dit bespaart ons onnodige reistijden en natuurlijk ook geld!
Website laten maken in WordPress –
Website laten maken met CMS systeem? WordPress laat u toe uw eigen om uw website zelf te beheren.U kan zelf nieuwe pagina’s eenvoudig aanmaken. Professionele website/webshop laten maken? Wij ontwerpen complete professionele websites vanaf € 850.Webshops vanaf € 1250. Meer info: 0495/21 45 83.
Contacteer ons en heeft u branche door, wij doorzoeken onze enorme inventaris van tienduizenden high-DA-sites in zowat elke niche. Kies homepages uit of pagina’s waar u een link wil hebben. Wij werken op een zeer gestructureerde manier. De links worden verspreid geplaatst, dit betekend dat we niet alle links tegelijk gaan plaatsen anders krijg jen te maken met Googlestuffing.
Tips en advies
Op het internet zijn de tips voor webdesign een dubbeltje op een dozijn. Veel mensen hebben een mening over hoe de perfecte website eruit ziet. Dat komt omdat design tot op zekere hoogte subjectief is. Wat de een leuk vindt, vindt de ander misschien afschuwelijk.
Tegelijkertijd is webdesign een van de belangrijkste factoren voor het succes van een website. In feite zegt bijna de helft van de mensen dat het ontwerp van een site hun belangrijkste factor is om de geloofwaardigheid van een bedrijf te beoordelen. Als gevolg daarvan heeft het ook invloed op conversies, bounce rate en meer.
Zucht, was er maar een manier om wat objectieve gegevens te vinden over hoe je een succesvol webdesign kunt maken. Wacht, die is er! En er is een heleboel van samengesteld in dit artikel. Blijf op de pagina voor wat tips voor webdesign, ondersteund door de wetenschap. Stop met het vertrouwen op je buikgevoel en begin dingen te doen die bewezen hebben te werken.
Tips voor webdesign op wetenschappelijke basis om uw volgende websiteproject te verpletteren
Hieronder vindt u enkele op onderzoek gebaseerde tips en trucs om uw webdesign te verbeteren.
1. 1. Maak van de snelheid van de site een absolute prioriteit
Het is waarschijnlijk een van de minst besproken feiten in de sfeer van webdesign dat snelheid belangrijk is. Onderzoek heeft aangetoond dat het alles beïnvloedt, van stuitersnelheid over gebruikerstevredenheid tot conversies en inkomsten.
website snelheid effect web design tips
Als uw site traag is, zullen bezoekers niet blijven hangen. Punt. Plus, omdat gebruikers zich zorgen maken, doen de zoekmachines dat ook en houden ze rekening met de snelheid van het laden van uw pagina’s in hun ranking. Daarom is het van het grootste belang dat u investeert om uw site zo snel mogelijk te maken.
Hoe? De onderstaande artikelen zetten u op het juiste spoor:
10 Redenen Website Performance Matters To Your Business
14 Manieren om WordPress te versnellen en de laadtijd van de pagina’s te verminderen
13 Prestatieverhogende site Snelheidstips voor WordPress
10 Gemakkelijke manieren om uw WordPress-website te versnellen [Casestudy].
2. 2. Maak gebruik van de vouw
Of er nog zoiets bestaat als de vouw maakt deel uit van een verhit debat. Sommigen zeggen dat door de veelheid aan schermafmetingen tegenwoordig, de plooi er niet meer toe doet. Anderen hebben een andere mening.
Feit is echter dat mensen zelfs in 2018 57 procent van hun tijd boven de plooi doorbrengen met een scherpe daling daarna. 74 procent van hun tijd wordt besteed aan de eerste twee schermafdrukken.
Profiteer van de tips voor fold webdesign
Dus, het lijkt erop dat de vouw nog steeds van belang is. Voor uw website betekent dit dat u prioriteit moet geven aan uw inhoud en de beschikbare ruimte moet gebruiken om gebruikers aan te haken, zodat ze doorgaan. Hier zijn enkele tips om dat te doen:
Gebruik een duidelijke en beschrijvende kop – Leg uit wat uw site kan doen voor de bezoekers, leg de nadruk op de voordelen. Wees kort en gebruik krachtige woorden. Kijk voor meer advies naar onze copywriting-tips.
Neem uw hoofdoproep tot actie op – Om uw kansen op conversie te verbeteren, is de vouw de tijd om de gebruikersreis te beginnen. Zorg ervoor dat uw CTA duidelijk en zichtbaar is.
Neem media op – Afbeeldingen, video’s of audio helpen uw punt te benadrukken. We zullen het hieronder verderop hebben over visuele inhoud.
Vind meer geweldige voorbeelden van de praktijken hierboven in dit artikel.
3. 3. Profiteer van Hick’s Wet
De wet van Hick stelt dat hoe meer keuzes een individu heeft, hoe langer het duurt om een beslissing te nemen.
Er is eigenlijk een fascinerende studie over dit fenomeen waarbij mensen in een supermarkt min of meer verschillende soorten jam kregen om te proberen. Uiteindelijk zullen degenen die meer keuze hebben veel minder snel geneigd zijn om jam te kopen dan degenen die minder variëteit hebben om uit te kiezen.
hicks wet web design tips
Hoe belangrijk is dat voor uw website? Omdat u misschien uw conversies een boost kan geven door de keuze die u aan de gebruikers geeft te beperken. Hier zijn een paar voorbeelden van hoe dat eruit zou kunnen zien:
Verminder het aantal menu-items
Beperk de velden van het formulier
Focus op één oproep tot actie
Geef alleen de sociale knoppen weer voor netwerken waarop u actief bent.
Blijf bij één doel per pagina
Er zijn tal van andere manieren waarop u het aantal overweldigingen op uw site kunt verminderen en gebruikers kunt bewegen in de richting van de keuzes die u echt wilt dat ze maken. Daar is eigenlijk een ebook over.
4. 4. Houd het eenvoudig
Voortbordurend op het thema ‘minder’ geldt dit ook voor uw ontwerp in het algemeen. Een grote studie van Google heeft aangetoond dat bezoekers niet houden van visuele complexiteit. De kern: hoe complexer uw ontwerp, hoe minder het door bezoekers als mooi wordt ervaren.
Wat betekent dat voor uw site? Naast het bovenstaande zijn er nog een paar ideeën:
Heroverweging van de sidebar – Steeds meer websites laten de sidebar vallen ten gunste van het ontwerp met één enkele kolom (bijvoorbeeld degene waar u nu op staat). Het betekent minder afleiding en zet de focus duidelijk op de inhoud.
Blijf bij standaard lay-outs – Mensen houden van vertrouwdheid en kunnen zich laten afschrikken door niet-standaard site-ontwerpen. Daarom kan het een goed idee zijn om vast te houden aan vertrouwde ontwerptrucs en lay-outs. Je kunt nog steeds manieren vinden om je te onderscheiden op andere manieren.
5. 5. Vermijd carrousels, schuifregelaars, tabbladen en accordeons.
Website-eigenaren zijn dol op carrousels. Het is waarschijnlijk een van de meest gevraagde functies van de klant.
Prioriteit Scrollen over klikken
Dus, als je informatie niet comprimeert in schuifregelaars en/of accordeons, hoe presenteer je het dan? Het antwoord: zet gewoon alles op één lange pagina, inclusief de spullen die meestal weggestopt zijn. Serieus, het werkt.
Er is een fascinerende case study van Crazy Egg om dit te bewijzen. Ze gingen van een eenvoudige, korte verkooppagina naar een die 20 keer langer was dan het origineel.
Het resultaat: de conversies zijn met 30 procent gestegen! Dat is zeker niets om mee te spotten.
Het lijkt erop dat gebruikers veel meer willen scrollen dan dat ze willen klikken. Als u op dit moment de informatie over uw product over veel verschillende pagina’s verspreidt, is het dus tijd om er nog eens goed over na te denken.
7. 7. Directe aandacht met Visual Cues
Een van de belangrijkste functies van webdesign is het begeleiden van gebruikers. Dat kun je doen door verschillende elementen een verschillend gewicht te geven en zo de focus te richten op waar je wilt.
U kunt echter ook meer directe visuele aanwijzingen gebruiken om dit te bereiken. Een daarvan is door gebruik te maken van het feit dat mensen de neiging hebben om in dezelfde richting te kijken als mensen die ze zien in advertenties.
directe visuele aandacht
Merk op hoe in de bovenstaande afbeelding meer mensen de tekst lezen waar de baby naar kijkt dan wanneer de baby naar de camera keek? Dit is een echte zaak en u kunt dit gebruiken om de aandacht op uw site te richten waar u dat het meest wilt.
U hoeft echter niet zo subtiel te zijn in het sturen van de aandacht van de bezoeker. Soms helpt het om er bot over te zijn. Zo hebben onderzoekers in één studie de genoemde effecten getest tegen een simpele pijl die naar spullen wijst.
Visuele aanwijzingen
Grappig genoeg, de meer directe methode presteerde beter dan de subtiele keu.
heat maps visuele aanwijzingen
Laat dat een les voor je zijn.
8. 8. Gebruik mensen in foto’s (maar vermijd stockfoto’s)
Naast het gebruik ervan om de aandacht te trekken, is het over het algemeen een goed idee om ook andere mensen in beeld te brengen op uw site. Mensen willen graag in contact komen met andere mensen, zowel in het echte leven als op het web. Daarom hebben we bijvoorbeeld pagina’s op blogs.
U kunt dit aan het werk zien in een casestudy van Basecamp. Zij slaagden erin hun conversies met 102,5 procent te verhogen door over te stappen van een tekstgebaseerde landingspagina naar een pagina met een grote foto van een persoon op de achtergrond.
mensen gebruiken in website-visuals
Eenvoudig maar effectief. Echter, een voorbehoud: het hele effect wordt gemakkelijk tenietgedaan door stockfoto’s. Uit een studie van de Nielsen Norman Groep is gebleken dat we zeer bedreven zijn in het herkennen van deze generieke beelden en in het afstemmen ervan.
stockfoto’s eye tracking
Als u daarom afbeeldingen van mensen op uw site gaat gebruiken, zorg er dan voor dat deze echt en echt zijn. Neem uw personeel of klanten mee. Zeg gewoon nee tegen de voorraad.
9. Gebruik de juiste lijst volgorde
Het gebruik van lijsten, zowel geordend als ongeordend, is een geweldige manier om informatie toegankelijker te maken. Het blijkt echter dat ook hier de menselijke aandacht wispelturig is.
Dit komt door het zogenaamde seriële-positie-effect. Het zegt in feite dat je in een lijst de kans hebt om zowel de items in het begin als aan het eind te onthouden. Het middelste gedeelte daarentegen wordt grotendeels vergeten.
seriële positie effect web design tips
De les hier: Als u de kenmerken van uw product of dienst opnoemt, zorg er dan voor dat u de belangrijkste zaken op een rijtje zet waar ze waarschijnlijk een impact zullen hebben.
10. 10. Hefboomwerking van sociaal bewijs
De laatste van onze webdesigntips gaat over de zogenaamde conformiteitsvooringenomenheid. Dit is de neiging van mensen om te doen wat anderen doen. Dat betekent dat als een groep mensen iets goedkeurt, anderen dat ook eerder zullen doen.
Een manier om dit op uw website te gebruiken is om sociaal bewijs te laten zien. Als u kunt laten zien dat anderen een positieve mening hebben over uw site, inhoud, product of dienst, is de kans groter dat nieuwe bezoekers hetzelfde doen.
U kunt dit het gemakkelijkst laten zien met tellingen van social shares, vermeldingen in de media en/of getuigenissen. Als u dieper in dit onderwerp wilt duiken, hebben we een heel artikel voor u.
Wat zijn uw favoriete web design tips?
Webdesign is een complex onderwerp en heeft veel invloed op het succes van uw website. Daarom kunt u het beste weten wat u doet. Vertrouwen op onderzoek voor advies is een goede manier om daar voor te zorgen.
Bovenstaande technieken kunnen worden gebruikt om uw sites effectiever te maken, uw bezoekers beter van dienst te zijn en de conversie en andere succesmarkers van uw site te verbeteren. Laten we ze nog een keer samenvatten:
Investeer in een snelle laadsnelheid van de pagina’s
Gebruik de vouw om bezoekers in te haken
De keuzemogelijkheden verminderen om conversies te verbeteren
Vereenvoudig waar u kunt
Vermijd het gebruik van carrousels, schuifregelaars, tabbladen en accordeons.
Prioriteit geven aan het scrollen over klikken
Directe aandacht via visuele aanwijzingen
Gebruik beelden van mensen (maar niet uit voorraad)
Prioriteit geven aan de volgorde van de items in de lijst
Gebruik sociaal bewijs om uw site aantrekkelijker te maken
Hopelijk helpt het bovenstaande u om uw eigen webdesign te verbeteren. Als u aanvullende tips, studies en informatie heeft, voel u zich dan vrij om deze te delen.
Heeft u aanvullende tips voor webdesign op basis van onderzoek? Zo ja, deel dan onderstaande opmerkingen.